Thursday, October 17, 2013

My History | Pembayaran duit oleh 8share

Salam semua. Sememang nya aku sudah menunggu lama untuk mengepost mengenai taktik ni. Tapi aku hold. Sebab takut malu kemudian hari.. Mengenai 8share Malaysia Private Reward. Meh kita jengah.

Apa itu 8share?

8Share adalah kelab ganjaran peribadi untuk pengguna media sosial yang suka mendapat barangan percuma, wang tambahan setiap bulan, dan menjadi yang pertama untuk memperkenalkan sesuatu yang baru.
Memang boleh dipercayai seratus peratus. So sape yang belum daftar boleh daftar kat sini.


http://bit.ly/11QuumO


Bukti-bukti 8share telah membayar kat saya

klik gambar untuk lebih besar
Ni bukti duit yang di transfer kepada Cimb Bank saya.
klik gambar untuk lebih jelas


Agak lama jugak untuk menunggu die punya verified la ape entah tapi apa yg pasti,8share tetap akan membayar kepada.

Sedikit tips untuk 8sharer-8sharer yang telah mendaftar,sekiranya duit anda telah mencukupi RM50. Terus cash out ye.. Jangan ditunggu.. 

Dan kepada sesiapa yang belom mendaftar boleh klik kat sini.. ----->http://bit.ly/11QuumO

Sangat berbaloi jika anda seorang kaki online. Boleh menambah apa yang patut. Iye lah kos sara hidup semakin meningkat sekarang ni.

Posting ini bukan untuk menyombong diri atau menunjuk tapi hanya menolong sesama manusia.. Dan apa yang paling penting ianya FREE untuk pendaftaran..

Sekian sahaja posting kali ini. Nanti saya akan update tip2 bagaimana ingin menjadi 8sharer yang berjaya.
Follow blog agar anda tidak terlepas update2 terkini..

Adios..

No comments: