Thursday, October 4, 2012

My Passion Right Now is 135LC

fenderless full led
Salam....lame sungguh ak nk update blog ni...haha...nak buat cammane,sibuk sgt2....skrang ni aku nk bukak la cerita sal motor ak...haha..poyo x?...Disini bukan ak ingin menegaskan bukan itu yg ak ingin sampaikan pada korg...cume skadar bertukar ilmu...peace!!!...skang ak mmg tgh mncari xsesori tuk moto lc....ssh la...sbb utama motor baru keluar...cam sial je ayat 2...last2 masuk grup lc kt kolej aku ni bru r dapat input2 yg berguna ckit.... Fenderless full led...ad 2 jenis...untuk v1 dan berita baek ny v2 pun ad...wah2...berbunga2 hati gua...mmg spatutny buat keluar la xsesori macam 2,sbb mmg agak x cantik ckit lampu belakang lc baru ni...btol x?...ni barg indon tauw...kat sane bru dlam MYR60 je...nk pos ngn cukai msuk malaysia dah cecah MYR2++...nak buat cammn,dah brg diekan...nanti dah masuk kt lc ak,ak tunjuk kat korang...sabar...hehe

3 comments:

Karxiang Ng said...

boleh beli lalui u?

insua.rocket said...

x kot..Saya hanya berkongsi maklumat je..dah sampai malaysia da..nanti saya update ye kedai mane ade...:)

Anonymous said...

mana nak dpat nie....
nie fenderless 135lc v2 kan???