Saturday, February 23, 2013

EPAX | Inovasi Global Generasi Muda

Epax JW exclusive 1st In Malaysia by JW United Corporation Sdn Bhd which New Phenemenom targeted to all the entrepreneurs especially Malaysian Youth to enhance their skills go to Global. We beleive Epax JW Exclusive can encourage all the Malaysian Youth using internet as a symbol of success. U MUST REGISTERED FIRST TO CLAIM YOUR BENEFIT.
Program GMBO "Get Malaysian Business Online" adalah inisiatif suruhanjaya komunikasi dan multimedia Malaysia untuk menyediakan kemudahan laman web dan E-Dagang bagi membantu peniaga/usahawan tempatan meningkatkan jualan dengan mengembangkan perniagaan ke talian internet.
Hal ini secara tidak langsung dapat mempromosikan perniagaan ke tahap antarabangsa seterusnya dapat mengembangkan lagi peniagaan usahawan/peniaga supaya bertambah maju dan kompetitif di dalam pasaran yang lebih luas.
Bagi tahun 2013, kerajaan Malaysia menyediakan geran sejumlah RM1000 kepada syarikat yang layak. Peruntukkan ini adalah sebanyak 50000 unit untuk PKS/SME berjumlah 50 juta keseluruhan.





like di Facebook
laman web rasmi kami

  Buat temujanji anda dengan adviser kami Fikri-+60132463982

No comments: